czwartek, 1 czerwca 2017

Ślub - podsumowanie cyklu wpisów ślubnych. Zobaczcie co wybrałam.

Stres niestety bierze już górę. My jesteśmy już na ostatniej prostej. Do naszego ślubu pozostały 2 dni. Przygotowywaliśmy się półtora roku. Cały cykl przygotowań opisywałam na blogu, wrzucając moje inspiracje i spostrzeżenia. Dużo rzeczy zarezerwowaliśmy już w zeszłym roku, w tym skupiliśmy się już tylko na drugoplanowych kwestiach i na dopinaniu tego, co ustaliliśmy w 2016 r.  

Dużo pomogli nam rodzice, rodzeństwo i przede wszystkim Mikołaj, który z ogromnym zaangażowaniem uczestniczył w nawet najmniejszych drobiazgach. W tych trudnych, dokumentowych sprawach odciążył moją głowę, a ja mogłam skupić się trochę na sobie. Dziękuję również Pani Oli z pracowni Sastre, która wyczarowała dla mnie przepiękną, szarą sukienkę na poprawiny. Sukienka jest wręcz bajkowa, leży idealnie, a to za sprawą uzdolnionej Pani Oli i jej sprawnej ręki. 

Zastanawiacie się co ubrać do sukni ślubnej, aby zakryć ramiona? Mimo ciepłej pogody dla estetyki postanowiłam wybrać ciekawą narzutkę ślubną. Nie przemawiały do mnie bolerka i żakiety ślubne. Cudo, które mnie zauroczyło stworzyła dla mnie Kinga współtwórczyni marki JKdesign.  Marka stworzona przez dwie kobiety: matka z córką, które wspólnie prowadzą Salon Ślubny w Poznaniu. Kinga wraz z mamą Justyną wyczarują dla każdej z Was wymarzoną suknię ślubną i masę dodatków. Proponowane przez nie modele są zwiewne, elegancki i romantyczne - tworzone z myślą o wyjątkowych chwilach, w których każda kobieta będzie czuć się wyjątkowo. Krótka pelerynka ślubna zakryje ramiona, nada delikatności i będzie pięknie wyglądać. Z wiankiem, który zrobiła dla mnie pracownia Lola White, tworzy zwiewną, romantyczną i słowiańską całość. 

To już ostatni wpis z cyklu wpisów ślubnych, zapewne domyślacie się dlaczego :) zachęcam do odwiedzania pozostałych postów:

narzutka do sukni ślubnej, pelerynka ślubna, sukienka na poprawiny, szara sukienka z koronka, koronkowa sukienka, tiulowa sukienka, ślub, wianek do ślubu, wianek czy welon, fryzury ślubne, poznań,


narzutka do sukni ślubnej, pelerynka ślubna, sukienka na poprawiny, szara sukienka z koronka, koronkowa sukienka, tiulowa sukienka, ślub, wianek do ślubu, wianek czy welon, fryzury ślubne, poznań,

narzutka do sukni ślubnej, pelerynka ślubna, sukienka na poprawiny, szara sukienka z koronka, koronkowa sukienka, tiulowa sukienka, ślub, wianek do ślubu, wianek czy welon, fryzury ślubne, poznań,

narzutka do sukni ślubnej, pelerynka ślubna, sukienka na poprawiny, szara sukienka z koronka, koronkowa sukienka, tiulowa sukienka, ślub, wianek do ślubu, wianek czy welon, fryzury ślubne, poznań,

narzutka do sukni ślubnej, pelerynka ślubna, sukienka na poprawiny, szara sukienka z koronka, koronkowa sukienka, tiulowa sukienka, ślub, wianek do ślubu, wianek czy welon, fryzury ślubne, poznań,

40 komentarzy:

  1. uwielbiam czytać takie posty! super! ;p
    Będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz do mnie :) http://pluukasiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pelerynka wygląda tak lekko,zwiewnie..świetny wybór-do mnie również nie przemawiają bolerka;) Wianek w takim letnim stylu,bardzo mi się podoba :)a szara sukienka zmysłowa ,mam podobną ,góra trochę inna;) Pozdrawiam i życzę Wam ,aby dzień slubu był udany i żebyscie byli szczęsliwi :) Wszystkiego co najlepsze ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna seria,myślę że dla wielu osob będzie ona pomocna! A z okazji zbliżającego się ślubu Życzę dużo miłości i wszystkiego dobrego!❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna sukienka, zapowiada się super seria na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubiłam tę serię na twoim blogu, mimo iż temat ślubu jest mi bardzo odległy :) podobało mi się zaangażowanie z jakim pisałaś i profesjonalne podejście :)
    życzę Wam wszystkiego najpiękniejszego z okazji tego wielkiego dnia! ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. już się nie mogę doczekać aż Cię zobaczę !

    OdpowiedzUsuń
  7. czekamy na więcej Daria! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, sukienka i bolerko wyglądają cudownie:) Życzę szczęścia:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka na poprawiny :) Życzymy Wam wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia! Trzymamy kciuki żeby się wszystko udało :))

    OdpowiedzUsuń
  10. za 2 dni?? ale zleciało :) powodzenia, na pewno będziesz wyglądała pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna ta szara sukienka, zakochałam sie! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Może kiedyś Twoje wpisy mi się przydadzą ( oj chciałabym, ale wiadomo ... ) :D Ta sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ten czas leci!!! Powodzenia !! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna sukienka! :)

    zarumienionaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia kochana to jeden z najlepszych dni w twoim życiu. Wszystko na pewno się uda i będzie cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. To nie będzie wpisu z relacją ślubną? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zawiedziona. Codziennie zagladam, zeby zobaczyc czy taki wpis jest!
      Mm

      Usuń
    2. Ale przecież ja też mam życie prywatne. Chcę się trochę nacieszyć mężem i mieć trochę czasu dla nas. I na zdjęcia przyjdzie czas. Tym bardziej że przed nami jeszcze sesja ślubna i dopiero później otrzymamy zdjęcia.

      Usuń
  17. Z doświadczenia, którego nabyłam w zeszłym roku napisze tak : twierdzenia "nie stresuj się" nie pomogą, bo i tak zapewne lekki stres będzie...natomiast jak tylko nałożycie sobie obrączki i zobaczysz wszystkie uśmiechnięte twarze rodziny i znajomych, którzy cieszą się Waszym szczęściem ...wtedy uświadomisz sobie, że rzeczywiście jest to jeden z najpiękniejszych dni w Twoim życiu...a stres gdzieś się ulotni :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna sukienka na poprawiny <3 Będziesz w niej zachwycać

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna sukienka :) A ślub to najważniejszy dzień w życiu, więc odrobina stresu jest normalna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny cykl! Super sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna sukienka! Uwielbiam Twojego bloga <3
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna pelerynka:)
    a sukienka miód!!! wyglądałaś zjawiskowo:*:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie cześci przejrzałam od początku i jestem zakochana w serii ślubnej na twoim blogu. Świetne wpisy, inspiracje... ahh.. te fryzury i sukienki... <3 Wszystko super :) z Daty dodanego wpisu wychodzi na to że już jesteś po ślubie! :) Czekam na wieści czy wszystko się udało! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Love this ♥


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacja! :) Sukienka na poprawiny, wianek i ta narzutka to strzał w 10! Już nie mogę się doczekać zdjęć z suknią ślubną w roli głównej. Jeśli oczywiście przewidujesz taki post. ;) Mam nadzieję, że Wasz wielki dzień był tym wymarzonym. Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna sukienka ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna sukienka! I wszystkiego dobrego na nowej drodze życia! :)

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga http://ciekawskiejajo.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam nadzieję, że wesele i ślub się udały i masz dużo miłych wspomnień i zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapowiada się ciekawie ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego co najlepsze na nowej drodze życia ;)
    Ja swój ślub mam za rok, bardzo chętnie przeczytam wszystkie Twoje posty na ten temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna pelerynka i sukieneczka na poprawiny a wianek, to taka wisienka na torcie :) www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !